Zostaw do siebie kontakt jeśli chcesz:

Sprzedać domSprzedać mieszkanieSprzedać działkę

Wstęp

W tym case study opowiadam historię sprzedaży mieszkania, którego właściciel przez pół roku bezskutecznie próbował sprzedać je z inną agencją. Po podpisaniu umowy ze mną – mimo że początkowo nawet ją wypowiedział – w ciągu 3 dni znaleźliśmy dwóch zdecydowanych klientów i doprowadziliśmy do sprzedaży z minimalną negocjacją ceny. To przykład na to, jak ogromną różnicę robi sposób prowadzenia procesu.


???? Spis treści

  1. Skąd się wziął ten klient?
  2. Dwa case’y w jednym: sąsiadka i rekomendacja
  3. Klucz negocjacji – case „teściowej”
  4. Jak wyglądała wcześniejsza próba sprzedaży?
  5. Jakie działania podjęliśmy?
  6. Efekt finalny – szybka sprzedaż i minimalna negocjacja
  7. Wnioski z tej historii

1. Skąd się wziął ten klient?

Pan Szymon trafił do mnie z polecenia swojej byłej teściowej, której wcześniej pomagałem w sprzedaży mieszkania. To właśnie jej transakcja – przeprowadzona z sąsiadką – dała początek całej tej historii.


2. Dwa case’y w jednym: sąsiadka i rekomendacja

W poprzednim case’ie, z którego pochodziła rekomendacja, transakcję udało się doprowadzić dzięki sąsiadce, która okazała się zainteresowana mieszkaniem. Kluczową rolę odegrało przygotowanie klientów do rozmów i poprowadzenie negocjacji w taki sposób, by wycisnąć z propozycji maksymalną wartość – dodatkowe 10 000 zł udało się uzyskać tylko dzięki zastosowaniu strategii „zastanowimy się”.


3. Klucz negocjacji – case „teściowej”

To doświadczenie utwierdziło klientkę w przekonaniu, że warto mnie polecić. Skuteczna mediacja między sąsiadką a właścicielką, właściwe przygotowanie do rozmowy i dopięcie detali (terminy, zadatek, logistyka) sprawiły, że cena finalna była wyższa niż pierwotna oferta.


4. Jak wyglądała wcześniejsza próba sprzedaży?

  • Poprzednia agencja próbowała sprzedać mieszkanie przez 6 miesięcy.
  • Ogłoszenie miało profesjonalne, ale nieprzyciągające uwagę zdjęcia – mieszkanie było szare, brakowało stylizacji.
  • Klient był już gotowy obniżyć cenę o 50 000 zł.
  • Po podpisaniu umowy ze mną… pojawił się „magiczny klient”, który jednak się wycofał, a pan Szymon wrócił do współpracy.

5. Jakie działania podjęliśmy?

  • Nie zmieniliśmy ceny ofertowej – została na poziomie 1 020 000 zł.
  • Przygotowaliśmy nowe ogłoszenie zgodnie z naszym standardem (zdjęcia, stylizacja, kanały dotarcia).
  • Skorzystaliśmy z różnych źródeł dotarcia do klientów – zgodnie z procesem, który omawiam w moim długim wideo.

6. Efekt finalny – szybka sprzedaż i minimalna negocjacja

  • Już w pierwszym tygodniu pojawiło się dwóch zdecydowanych klientów.
  • Finalna cena: 1 010 000 zł, czyli tylko 10 000 zł mniej niż cena ofertowa.
  • Kontrast do wcześniejszej próby sprzedaży: klient był gotów zejść nawet do 970 000 zł.

7. Wnioski z tej historii

  • Profesjonalne podejście to nie tylko zdjęcia, ale cały proces: stylizacja, promocja, negocjacje i strategia.
  • Dwa zdecydowane źródła zainteresowania znacząco zwiększają pozycję negocjacyjną.
  • To, co przez 6 miesięcy się nie udało, można osiągnąć w 3 dni, jeśli działa się mądrze i konsekwentnie.
  • Czasem niewielka różnica w jakości oferty (szare zdjęcia vs stylizowana prezentacja) oznacza różnicę między brakiem sprzedaży a sukcesem.

????️ Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda cały proces sprzedaży – krok po kroku – zapraszam do obejrzenia mojego wideo. A jeśli planujesz sprzedaż – zostaw kontakt. Z przyjemnością porozmawiam, jak możemy zrobić to dobrze.

Galeria

Formularz

kontaktowy

Jeżeli jesteś z Warszawy lub okolic i chcesz ze mną współpracować przy sprzedaży twojego domu, to uzupełnij formularz, a wtedy ja lub mój asystent skontaktujemy się z tobą po to, żebyśmy mogli się spotkać i porozmawiać o tym, jak możemy przejść przez proces sprzedaży domu w twoim przypadku.
Administratorem danych osobowych jest MATEUSZ RADECKI INVESTMENTS SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA z siedzibą w Warszawie, ul. Wilcza 44/1 00-679 (“Administrator”), z którym można się skontaktować przez adres m.radecki@place4you.pl. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności.